20090930

yes, idag är det en ny dag med nya tag :) har pluggat hela förmiddagen. Ryktena går att man orkar bara hålla sig koncentrerad mellan 30-50 min sen måste hjärnan få vila lite. Men eftersom jag inte är som alla andra så är det nog 15 vila 5, 15 vila 5... lite drygt men det känns mycket bättre då. Så nu har jag en 5 min paus och tänkte blogga lite så ni har lite att läsa om där hemma i ocklahoma & ni andra förstås.

Jag diggar Gustavs pluggsätt att köra badkarspsykologi!

Ska bli så skönt att få den här tentan gjord sen slappna av över helgen :) ska hämta de små liven på dagis och skolan snart, sen får dom leka med pappa och tyvärr så är det nog så illa att jag måste ta en paus och måla lite. Jag orkar inte plugga heeeeeela tiden. men jag måste göra klart frågorna på det här papperet om motivation och emotion sen halva kognitionsapperet. Sen får jag pausa en timme! ikväll är det basketträning, jag måste åka dit för jag msåte få hjärnan på annat en stund :) men ska plugga igen ikväll när jag kommer hem, funderar på att dissa msn för en gångs skull. Men det är ju på kvällarna man har kontakt med sna vänner, men aja så får det nog blir. beroende på hur mkt jag hinner med innan träningen :)
bjuder på en bild på min lillasyster som hade sin första fyllehicka i lördags! men här är ett bevis på att hon är som en hockeyspelare i maten!




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0