20090925

hm jao, igår blev det en implsiv grej att vi skulle ut och sjunga karaoke. Idén kom upp när vi satt hos gustav och skulle plugga...allt löste sig och det vrrkade som att det skulle bli en helkul kväll, jag fick t.o.m kära Carro att komma hit :) GÖTT! men ja, vi hade kul.. men jag och Carro var hemma klockan 12 :/ det var inte tanken men huvudsaken var att vi hade kul :) Superseg idag, borde plugga men energin till det tar jag ikväll eftersom mina andra planer blev inställda. Ska städa kl 14 oxå har jag bestämt, så det blir nog en nappie nu innan så jag orkar :P Matchpremiär på söndag i Kristianstad, ska bli sjukt kul :D Så det är tagg till det som gäller nu :)

Ha en bra helg, själv så ska man gräva ner sig i böckerna så man klarar tentan på fredag :)


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0