20090910

var meningen att jag skulle blogga igår när det var 090909 men så blev de tinte, var på min första basketträning :) det var superkul men det märktes att jag inte tränat på 2,5 år :P så det ska vi göra nånting åt :)
sov iaf 8 timmar inatt det är första ggn på mååånga dygn, men jag blev konstigt nog tröttare hela dagen idag då :/  har varit i skolan skapligt länge idag, hade en föreläsning om både idrottspsykologin och arbetspsykologin så vi vet vad vi ska välja för inriktning till jul :) mycket intressant :p och faktiskt så ska jag erkänna att idag är första dagen jag längtat efter min familj och då har jag inte träffat dom på 25 dagar och inte saknat dom på det viset.. men kanske är för att min pappa visar en sida ibland som jag älskar så himla mycket och igår och idag har han visat den rejält :) Jag älskar honom, jag älskar mamma, jag älskar min lillasyster som jag försökt prata med några ggr idag men hon har bara varit upptagen.. så älskar jag alla andra i min familj, inga nämnda inga glömda :)
ringde och pratad emen albin & wilma med, mina små pluttar.. snart får jag träffa er :) jag planerar en hemresa snart för att hämta mina vinterdäck och lite annat :) nu ska jag torka mina tårar och förbereda mig till en föreläsning imorogn. godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0