20090911

Fredagen den 11 september, hemlängtan gick över imorse på väg till skolan :) det gäller att ha rätt attityd till det man ska göra så klarar man allt  :D
föreläsning på fm, mycket intressant så det blev ett X antal sidor anteckningar idag med :) sen åkte jag, Caroline & Charlotte på raggarrunda och åt glass :) mycket skratt blev det (Y)
ikväll har vi varit på pizzeria och käkat, mumsigt var längesen nu :) sen så åkte vi hem och ja på nå konstigt vis så kom den effektiva Johanna fram, jag har börjat renskriva mina anteckningar. Jag lär mig informationen bättre om jag får pilla med layouten och skriva och fixa. Plus att jag får ett fint häfte och en sammanfattning av alla föreläsningar från delkurs 1 när det är klart. Tyvärr så var självdisciplinen inte den bästa så jag gick och tog ett glas vin för att lugna ner mig och ja jag har skrivit 10 sidor iaf :) Nu har vi slagit in paket till den superstora 5åringen som kommer vakna imorgon, så jag ska upp tidigt med frukost på sängen åt henne tillsammans med resten av familjen. Sen är det planer på att dra sig till skogen och plocka svamp och grilla korv, det vill jag men jag gör det inte om jag inte gjort minst 6 sidor till i  mina anteckningar. Så inge slapp morgon imorgon bitti, sen på eftermiddagen kommer det gäster så det blir tårta och mums:) kvällen ska spenderas i dimman någonstans i halmstads nattliv är det tänkt (Y)
här kommer lite bilder från den tiden jag varit här som jag lovade häromdan :)

 

 

 


 

 



Min "extra" familj som jag stormtrivs hos :D

nu ska jag dansa in till sängen,
PUSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0