20090908

yeah, idag har jag klarat av min första föreläsning.. jag hade läst igenom kapitelna före så man skulle vara föreberedd, och det var på ca 80-100 sidor så det var segt. Och ja jag kan inte säga att jag läst det i onödan men våran lärare ändrade när vi kom dit och gick igenom socialpsykologi och hur psykologin grundades istället för hur psykologin grundades och utvecklingspsykologin :) men det blir på fredag, utvecklingspsykologi och personlighetspsykologi :) allting är iaf supe rintressant och jag sitter nu här med 15 sidor anteckningar som jag samlat ihop på ca 2,5 timme så det ska renskrivas :P det kändes inte lockande just nu, först ska jag äta mat så jag inte svimmar och sen så borde jag ta itu med andra papper och mitt rum men jag somnade kl 3 imorse (som jag gjort de 3 senaste nätterna) så jag tar nog en powernap och sen ringer torkel och babblar på ett tag sen dejtar jag nog kudden igen ;) eller så blir jag uppe igen, men ska vara i skolan 9.15 imorgon för att börja på grupparbetet :) ska bli kul :)
Helgen lite kort så har jag målat och fått jordens träningsvärk så jag har ont av bara att vända mig i sängen, basket träning igår så imorogn ska jag åka dit och hänka på :) ska bli superkul och skönt att få tänka på nåt annat än skolan :)
kommer med bilder sen fårn min fritid här som jag haft hittills :P alla mina klasskompisar har ju lagt ut bilde rpå klassen så jag låter bli med det :P

Ha de bra så länge, nu tjatar joel och klara på mig att jag måste göra sallad :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0