20090816

yeah, hemma efte en heldag i skolan kan man säga! men jag har dock varit lite off idag för jag frös & hade huvudvärk imorse när jag vaknade efter 9,5 timmes sömn och det håller i sig med jämna mellanrum tycker jag :/ men kanske inte så konstigt när "alla" på föreläsningen igår nös. Blir väl så när man börjar skolan och blandar sina baciller och Gurra inte nyser i armvecket ;)

hur som helst så är första grupparbetet så gott som klart, skönt ! då börjar vi med nästa som ska var aklart på tisdag :)

Jag fick just precis nå ryck att hämta en banan och då tog jag fart upp för de två trappstegen som är här och tittade självklart neråt så där uppe vid mitt huvud så hade ?nån? öppnat torktumledörren. Aj som fan, så nu sitter jag här med yrsel och en bula :P
Ska lägg amig på sängen en stund nu och plugga lite och ta en hederlig nappie, eftersom vi inte har infört det efter lunchen i skolan ännu ;)  Men att det spårar ur vid 14.30 är ändå ganska skönt för då går vi hem!
Palla längre!

aja, sängen var det sen mat och sist men inte minst jobbigast .. basketträning!
måste erkänna att jag inte känner mig superladdad när man frysit och haft skallvärk hela dagen :/
men nu kör vi!

så vad säger ni, fredag girls? Ännu en raggarunda tycker jag !


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0