20091015

Sjukt dålig uppdatering, men jag har bra anledningar..
som ni sett på tidigare inlägg så har jag varit med i en bilolycka. Jag är glad att jag lever och orkar inte säga så mycket mer. Har ingen känsel och krämpor på många ställen fortfarande så det kommer ta lång tid. Men det kommer bli bra :)

Min mamma fick flyga ner till halmstad och köra hem mig för köra bil kan jag inte långa sträckor ännu, så min hemresa blev försenad med 6 dagar så det innebär att jag blir hemma kortare. Men känns ändå skönt! Jag märker nu vad jag saknat här hemma och vad jag inte har saknat!
Nu hoppas jag att kunna dricka lite alkohol på min systers bröllopsfest imorgon eftersom jag missade bröllopet i söndags :( vi får la se, annars så kommer det bli en superhärlig helg med återträffar som gillas och ogillas :)

Sitter vid mammas dator nu som jag inte får, så kollar jag igenom lite bilder och hittar en bild på mitt keramik jag köpte i spanien som mamma tydligen fotat :)
Vad tycks ?



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0