20091001

1 oktober,
hade klockan ställd på 8 imorse, upp och hoppa käkade frulle och tvättade lite :) sen kom Gustav, Linda och Carro för vi skulle ha pluggstuga! skulle ha ? vi hade pluggstuga. Grymt duktiga var vi tycker jag, men nu när jag tänker på det så neeh jag kommer inte ihåg nåt.. men ska läsa igenom 1-2 ggr till så får det gå som det gå rimorogn :) självklart kommer det att gå bra eftersom positiva tankar hjälper en :) jag skulle vilja säga att det går bäst, men det kanske jag kan ikväll efter jag läst det igen ? ahja, imorgon är det exakt 1 vecka till hemgång. Men jag kom på idag att det är inte mkt jag längtar hem till.. nära och kära typ, men ja det ska bli skönt iaf :) nu ska jag få något jag älskar - rotmos ! hemgjord, det behöver jag itne ens säga för det var inte längesen jag upptäckte att det fanns på pulver :/ men jag har aldrig provat! ska försöka dra mig in till Laholm sen och posta en paket :) på söndag är det match i kristianstad, vilket ska bli superkul :) och speciellt med två ockelbo spelare ! kan det bli bättre ? :P ahja, mat nu :D

Jag längtar hem till mormors främmande kakor!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0