20091113

Fredagen den 13 och INTE hindrar det mig !
Jag har spånat asmkt på ett utav mina blivande företag, vad et ska heta och innehålla! Sånt taggar mig :)

Idag har jag gjort ett bra val, eller det var igårkväll jag gjorde valet. Jag har tenta imorgon så min kväll ska bestå utav att svara på ca. 40 stycken instuderingsfrågor istället för att vara med några av mina vänner, laga god mat och mysa hela kvällen med lite vin. Nu tycker ni att jag inte gjort ett bra val ? Neh, jag kan hålla med er om att det andra var absolut mer lockande än att sitta på en rumpa som har suttit på föreläsningar hela dagen så den har ont och läsa ännu mera hela kvällen då det är fredag. Men jag anser att mitt val var moget och bäst. Nytta före nöje har jag fått höra, men vet ni vad ?

Det är en sanning som inte stämmer in för mig, för mig är det nytta och nöje på samma gång!

Så jag har faktiskt fått ett glas vin serverat nu mitt ibland alla mina böcker och papper :) och inte nog med det så har jag för en stund sen avnjutit en supergod middag :) så jag fick mycket av det goda ändå, det enda jag inte fick var att umgås med mina vänner men riktiga vänner finns kvar :)

 

Ha en riktigt härlig fredagkväll allihopa :) Det ska jag ha !

 

CIAO


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0