20090131

Sista dagen på januari månad, det går sjukt fort det här :)
Idag har jag varit och provkört min bil :) (notera att jag skrev min bil) den var skön och snygg inredning, eftersom jag älskar rött eller hade ni frågat min pappa så hade han sagt avgudar rött. Han hade tydligen berättat för bilförsäljarna att jag gjorde det, haha jaja nog om det. Bilen vatr supersöt och superfin, lite mormor över den kan jag tycka men när den snygga bilsäljarkillen berättade att han hade haft 2 stycken så försvann det lite :P Sätena var lite hårda, mend et kan ju vara för att den är ny :S jaja det som var lite fult eller inte fult men jag vet inte om det såg konstigt ut var den röda indedningen och den mot bilens färg. Jag älskar ju rött men det var ju olika röda. En svart bil och rött inuti shiiiet vad snyggt. men nu letar jag ju bara fel. Det är ju en -08 så den är ju supermkt nyare än min bil jag har nu :P ja jag ska iaf suga på karamellen och åka in med min far någon dag:)
Nu slutar jag jobbet snart, har gjort en grovstädning här igen :) så det är freeeescht :D
Undra om jag ska på arvingarna ikväll eller löka med olsson´s ?
Skulle på arvingarna men syster blev sjuk så det blir nog lök med dom två :) fast dom skulle spela pingis så lite hurtig kommer vi ju vara utöver godiset som ska inhandlas :P haha
Men nu ska jag fixa lite sen hem duscha och planera .:)

Have a nice day, för det ska jag ha


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0