20090129

Ja, snart är januari slut och idag har det varit en bra dag :)
Vaknade av att farmor ringde och väckte mig och skulle berätta den glada nyheten :D jag kommer och firar med dig nån dag farmis ;) Sen så slog jag på datorn,både på gott och ont. Kände att jag kunde sova längre men systeryster hann skriva till mig. Så det var bara upp och hoppa så drog vi till verkstan och tvättade våra bilar invändigt :D Så himla skönt. Nu är den ren :D men jag vart så blöt och fryssen av det så när vi hade kommit hem till henne och lunchat så låg jag på soffan och frös och kom på att dom har ju en bastu. JA, ska vi ha bastu kväll ? Thomas jobbar ju så det blir du, jag och barnen :) yes, vi hämtade barnen på dagis, tog en tur med en utav dom rena bilarna sen hem och lagade mat och satt på bastun. Vi lekte att vi var på ett spa. Hade ansiktsmask, rakade benen och sist men inte minst svettades haha :D precis som det ska vara :D nu har vi lagt ungarna, idag var det min tur att lägga Wilma, det gick rätt så fort med den nya metoden :P nu ska jag göra ren mina mattor sen umgås lite och åka hem. nån som vill med på kryssning den 8-9 mars ? :D

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0