20090113

Tjingeling, nu är jag ju riktigt bra på att uppdatera här tycker jag :)

Jag är lite yr i huvudet idag så jag blandade ihop 18 januari (som är på söndag) med 18 februari. Tror ni jag fick panik ? oh yes Men som tur var så kom jag på mig själv :)
jaja, då tänkter iallafall jag åka till Sveavägen 155 och lyssna på något otroligt intressant som lockar mig :)
Det är ju nästan lite synd att det inte var på söndag redan, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Jag sitter nu på jobbet, började 8.00 imorse och slutar kl 10.00 imorgon bitti. Och nu fick jag lite tid över till att blogga. Vi har varit och storhandlat idag så nu är man helt färdig :) jaja, jag har kollat igenom mina papper inför BEC ytterliggare en gång. Jag vet inte vem jag ska erbjuda min coaching då jag coachar "förhållningssätt till pengar och tid", det ska vara någon som vill erhålla coaching men och att de ska ge mig feedback i utbildningssyfte. hm, jag vill att det ska vara någon som kan sånt med feedback och är intresserad av att lära sig det jag erbjudit om man säger så.
ja, jag får suga på den karamellen men har du nå förslag så tipsa gärna ;)

Min mamma tycker att jag ska tänka på mitt språk när jag bloggar, hm jag kanske lite men ändå så vill jag vara mig själv. Såhär är ju jag :) jag ska tänka lite mer på det men jag har läst runt på andras bloggar, sånna som ska bli miljonärer och sådant. Dom har ju ingen energi ? Ingen power ? jag blir inte inspirerad av att läsa det iallafall. Så jag läser min egen :) haha
Ja, men vadå ? jag är ju en helt vanlig människa med lite andra tankar än vad 95% av befolkningen har. Och det gillar jag :D 

live your life är det jag kan säga

!



Jag älskar den här låten, och det får bli mitt avslut idag :)
La in den med text så ni kan kika ;)


Puss

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0