20090111

Grattis Nathalie ♥ på 20års dagen :) och tack för en helt underbar kväll igår :D

ja, jag måste bara skriva ett inlägg nu, eftersom man är lite trött efter gårdagen så var jag inte super sugen.  Kom nyss hem från mormor, vi har ätit pizza. Men när man äter pizza med mormor, farmor och lillasyster så blir det en högtid. För "de unga damerna på 70-80 år" äter inte pizza lika vardagligt som vi ungdomar gör, utan ca 1 gång om året så det var fint dukat och vi skrattade och hade roligt :) men iallafall så nu när jag kom hem så sätter man sig vid den här burken och kollar mailen, då har jag fått ett mail från Pia....
Snart händer det, BEC..Balansekonomicoachutbildning
det var ett sånt laddat och taggat mail så nu kommer jag inte kunna sova på flera timmar. Det är sjukt hur man kan bli taggad på vissa saker, för en timme sen satt jag och gnuggade ögonen och funderade när jag skulle få sova.
Men nu, ja nu blir det inte sömn dom första timmarna här iaf :D
Men hur som helst så förstår ni nog inte vad det här innebär för mig, och hur jag kan bli så taggad av ett mail. Men jag lovar er, jag kommer göra genombrott :D

säg tio saker du skulle vilja bli coachad i ?


det slog mig just att jag säger ju alltid taggad, men jag tror jag ska börjar med att jag är som en taggad peppar burk. för peppar är ju som peppad och peppad är ju som taggad :D jag ska göra en egen version på paint :D ååtekommer med den senare, det ska bli ett tillägg bland mina displayer och visa vem jag är :D

yes, nu kör vi :D


brev från spanien har kommit, så banken imorgon :)
Vi hörs

Tjippenhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0