20080130

jajaja, kom hem idag innan jag skulle åka och jobba. Så berättade min pappa att han hade varit och kollat på bilar idag, jaha svarade jag. Titta sa han då, så jag kollade på hans kort han hade knäppt med mobilen. där ser jag en RÖD söt bil :D ååååh en röd sa jag då, ja sa pappa och skrattade :D ska vi byta ut mammas bil frågade jag då ? njäe, jag tänkte på dig. förstår ni hur mkt jag skrek då`?? ja han hade fastnat på bilaffären och provkört och grejer. så imorgon är det min tur att provköra denne vackra pärla men det bästa utav allt är att den har svart och röd klädsel. Och för er som känner mig vet ni vad det innebär :D 2 framåt :D ooh yes, hoppas den är skön för i så fall kommer jag äga en hyundai getz -08 :) bara plocka fram pengarna och betala då :) för er som tror att min pappa betalar så har ni mer än fel ! ni har fel, fel, fel ! jag betalar själv ! Och ja jag var för frågvis på pappa om säkerheten och grejs, så nu är jag såld !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0