20080127

2 dagar senare känner jag för att ta tag i det som hänt, saken är den att jag har kommit fram till att inte berätta vad som hänt. Jag lämnar det där nu och bearbetar det själv i små steg. Inatt ska jag försöka sova i min säng igen :) stort framsteg. Men nu ser vi på det positiva istället. För ett tagsen berättade jag när jag var in på banken och ägde dom ? remember ?
Idag kom min mamma och pappa hem från banken så berättade dom att dom som jobbar på banken hade pratat positivt om mig och tyckte jag var rejäl och gjorde bra saker :D Lite stolt man blir när det går sanna rykten på banken om en själv :D Så det får jag leva på nu fram till den 14e om det inte dyker upp nå före som lyfter mig :)

Nu kom min pappa och frågade om jag inte sov än, kanske dags för det då ? :S
Imorgon ska jag tjäna pengar :)


Puss











Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är bäst! <3

2009-01-27 @ 23:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0