20080120

ja, jag har itne sovit något inatt. försökt sova lite på dagen men jag har ju så mkt att göra. jaja, nu ligger jag här och försöker få lite kraft med lite food. För imorgon är det jobb igen, dygn.
Julia sa precis -du som jämt är så positiv, kan du inte vara det nu när du är sjuk också ?
sant, jag måste nog vara positiv när jag är sjuk. Jag ligger ju trots allt under ett varmt täcke, har eldat upp i huset så termometern står på 24.7 ( hade jag inte fått ha om m&p var hemma ) petar i mig lite lax och har köpt smörgåsrån och vitlöksost :) häromdan fick man en superbra bilaga med tidningen dagens industri och nu läste jag precis på aftonbladet. Om de lönsammaste utbildningarna, stackars människor säger jag. Titta på lönen före skatt, vad är det ? ingenting för mig iaf. Kanske för er och då är jag glad för eran skull om ni är nöjd vid den linjen. Men som det alltid har varit och alltid kommer vara - jag är inte riktigt som andra jag !

http://www.e24.se/pengar24/jobbkarriar/tipsikarriaren/artikel_948605.e24?service=slideshow



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0