20080118

Tjohej,

fredagkvällen var trevlig :)
lördagen gick jag upp och skjutsade farmor till valbo. Vi kopierade papper och fikade med den nyblivna 20åringen :)
På eftermiddagen städade jag undan massa saker och dammsög ich torkade golven här, sen på kvällen blev det sandviken med mat på restaurang, familjespel och skratt, krogen en sväng oxå men det var ingen höjdare 37 pers :/ sen drog vi till sibylla och dom andra köpte mat så åkte jag hem :) och nu har jag vaknat igen :) vilket liv, hm

Idag ska jag städa pappas bil, betala räkningar och käka mat hos mormor :)
Så vi börjar med räkningarna, måste bara lägga in en film å mina vänner.


tjippen hej




vilka stjärnor :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0