20080116

JAG ----- MIN LILLASYSTER ! Har gått så bra hela tiden men nu går det inte mer, snälla mamma och pappa KOM HEM !

Imorse gick jag upp tidigt, klädde på mig och bredde mackor. För jag visste att elin och ungarna skulle komma till kvart över och hämta mig men jag gick ut och började gå i -16 grader och hade mackan i handen. Den frös på en gång och mitt hår i näsborrarna fröööös. Då förstår ni hur kallt det var, så jag slängde iväg ett sms till både mamma och pappas mobil. . -16 grader här :P  då får jag svar från båda fast dom är på samma ställe :P pappa skrev - plus 6 här och mamma skrev - vi har 5 grader :D...
haha dom skrev olika fast dom är i samma hus :P haha det var roligt.. jaja nog om det så åkte vi upp till stallet och släppte ut vilddjuren, mockade, fixade hö och vatten :) sen åkte vi hem hit och levde rövare. Jag skulle göra mig till och göra stuvade makaroner men jag brände dom rejält så det blev jag som fick äta dom äckliga och dom andra fick vanliga makaroner :P Elin sa när hon smakade på dom att det smakade som det luktade när det brann i deras pappas hus. haha
jaja, nu är vilddjuren på väg och jag ska vila lite sen duscha för Josefine och jag ska till valbo en snabbis sen är det tidningscupen som gäller för hela slanten ikväll :)


Olsson, du räddar min dag <3





Puss

Kommentarer
Postat av: luxan

jag som räddar din dag.

2009-01-16 @ 13:13:27
URL: http://luxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0