20080115

Om exakt två månader så befinner jag mig i Spanien vid vårat hus, det ska bli så skönt
Om exakt 2 månader fyller min mamma 50år, tips på present ?
Om exakt 1 månad så är jag i Sthlm på BEC
Om exakt 131 dagar så fyller jag 20år :)

Igår diskuterade jag med en person om mina mål och mål överhuvudtaget.
Den personen tyckte - oj, vad höga mål.
Att dom var lite väl höga, men jag sa då att det ska man väl ha ? och jag svarade på den själv innan den hann svara att        - ja, det ska man men mål är ju olika höga för varenda individ.
Du kanske har som mål att borsta tänderna morgon och kväll, det kan vara högt för dig medans mina svävar lite högre. Eller tvärtom :)
Ja, och en fråga som dök upp av min superperfekta förklaring var att

 - Varför hånskrattar då folk åt mina "höga" mål när dom inte gör det åt den personen som har som mål att borsta tänderna varje dag ?

Kanske för att det är lättare att greppa i tandborsten varje dag än ett helt hyreshus ? ( eller vad det nu är)

Saken är den att jag tror att det är lika lätt med båda, det är bara vilken inställning man har till det !






Det var mitt inlägg för idag, nu ska jag fortsätta jobba. Ikväll blir det besök i stallet och mat hos syster med busungarna.

Tjippen hej





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



jag var tvungen att återkomma med lite bilder från stallet och knäppo bilder från dagen :)
men tyvärr kom inte dom sötaste med för dom vägrade rotera på sig. ska lösa det till imorgon :) ni fick lite försmak på vad vi gjorde i stallet :)



måste bara lägga in typ världens sötaste bild på mig och min mamma :)
jag var 5 år där : )




älskar dig mammi, snart kommer du och pappi hem <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0