20080114

Tjohej

Idag slutade jag jobbet klockan tio, hämtade min sjuka lillasyster hos farmor och åkte hem och började pula med disk, städ, ved och mat. Åkte och handlade, hämtade farmor och mormor tog med dom hit på lunch :) Jag bjöd på ris och kycklinggryta med ananas och grejer :) mums och till efterätt bakade jag en kladdkaka som vart supergod :)
Men när jag sen skjutsat hem dom så fick jag spränghuvudvärk och vart helt matt, så sen klockan 14 har jag legat på soffan och sovit. Vi har 24.7 celcius inomhus och julia svettas och jag fryser. Kanske har feber jag med då,? men mamma och pappa ni kan ju vara lugna för då vet ni ju att vi har varmt här hemma :) Har mailat idag och fått massa post i brevlådan, skönt att det fungerar igen :)
Ja, det var lite uppdatering :)

Somebody told me that this home is better than anything and anything's is safe.




Hörs sen

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0