20090224




Fettisdagen, innebär semlor. oftast i massor, men inte för mig. Jag tycker om semlor men det ingår inte i mitt nya liv.
Såg att det fanns daimsemlor, fruktsemlor och GI semlor. Bra,  men en semla är väl en semla med bulle, mandelmassa och grädde ?
Jaja, slutade tio imorse, kom hem och duschade och gjorde mig iordning för personalmöte i 3 h. Det var rätt så lyckat, men tanke på förväntningarna. Men att allt kunde vara så enkelt nu då ?
Ja, ska inte klaga. Det var super, så jag passade på att beställa mitt efterlängtade gymkort :) YEEES :D
Bara mina ben inte spricker igen :/
Nu är jag hungrig och väntar på att mamma ska komma hem med mat så vi kan laga tacogratäng som mamma apade efter mig :) Men varsågod mamma, vi njuter av att kunna dela med oss av våra kunskaper istället :)
Jag vill passa på att berätta att nu ikväll ska jag lägga till en länk till våran hemsida till huset i Spanien som ni gärna får kika in på och även hyra då såklart ;) medans det är på G så lägger jag till den här :)

www.spanienboende.eu

enjoy!

Nu ska jag visa mamma hur man lagar tacogratäng :)


Hola !





btw, hela Sverige är i uppror pga förlovningen mellan Daniel och Victoria :)
Så jag måste bara tillägga att dom visar min mysiga lilla håla på tv4 nyheterna
mer än vad dom visade World trade center när det hände:)



GO OCKELBO !

Let's make some business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0