20090223

tjohooo, snart har man gjort ytterligare ett dygn här. Imorgon går jag av klockan 10 och åker hem, tar en varm skön dusch sen iväg på 3h p-möte. Låter lockande ? not.
jaja, fick se schemat som kommer att bli idag, 2 dygn och sen bara nätter på en hel månad! Vad ska jag göra på dagarna ? JO, jag ska tjäna pengar då med, vänta ni bara. Det är nu mina passiva inkomster snart kommer att börja rulla in :) Men det blir efter vi har varit till underbara spanien :) har faktiskt inte längtat, men nu börjar jag se fram emot det litegranna. Känner nog för ledighet, det är därför.
I helgen är det vintermarknad oc jag bryter mitt löfte för en kväll, men bara för den kvällen. Vid speciella tillfällen så får man faktiskt :) som Pia hade sagt nu - vilken är man ? Då hade hon förväntat sig svaret - JAG, ... utav mig
Så jag ändrar mig, vid speciella tillfällen får JAG :D





ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0