20090220

I belive I can fly.


Ja, som jag skrev i onsdags att jag skulle till Stockholm. Toppenbra föreläsning, det intresserade kanske inte min mamma och pappa så mycket men jag var glad att dom var med. Nu blir det tuta och köra som gäller. Imorgon blir det jobb igen, har jag ens varit borta 2 dagar ? känns det som. Men nästa vecka blir det en skön vecka, känns som ledig vecka för mig eftersom den ena raden har det så jag går bara på 1 persons schema istället för 2's. Så är det tydligen ett personalmöte på 3 h som jag ska få plats med också! Så ikväll blir det en lugn kväll hemma och ladda batterierna. 
Nu är ropar Charlie att han är hungrig så jag ska sticka och äta. 

Ha en helt underbar helg :)




xoxo





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0