20090211

Bra dag, många bra nyheter. Kompis det går bra nu :)
Ja, ni. Jag har börjat kalla mitt jobb för hem, nu ska jag hem och .... nu ska vi hem...
när vet man att det gått till överstyr ? Mina vänner säger att det har det men va tusan, jag är ju ung :D
Igår lunchade jag med johanna, fast det vart en otroligt lång lunch kom hem (till mitt riktiga hem) 6 timmar senare.
Men det var en mysig dag, men hela tiden har jag mina affärer i huvudet mitt liv min framtid. Och nu har jag kommit på så mycket idéer bara de 3 senaste dagarna :D Sköönt, ja och idag ringde Pia (min idol) till mig och berättade om utbildningarna som komma skall :) bla. den i helgen, hon frågade om jag är taggad. Vad tror ni jag svarade när jag taggat sen i höstas ? :P haha 3 stycken har jag fått ihop nu att coacha, nån som vill erhålla gratis coaching i förhållningsätt till tid och pengar ? :) Lägg till en kommentar isåfall :) eller ring mig ;)

 Idag stod jag och tänkte att jag skulle köpa en tidning, men ingen skvallertidning denna gång utan jag kände för nåt bra och nyttigt. Så jag hittade tidningen driva eget fanns massa intressant i den, så såg jag att man kunde läsa den på internet så jag kan ju avslöja att på www.driva-eget.se så hittar du something special :D men nu är det inte långt kvar till pengakoll.se öppnar. Det ska bli sjukt kul, ska till sthlm nästa onsdag och checka av lite ;) 
Jag ringde till min kära mor och berättade lite vad som hände i mitt liv och så, så berättade jag självklart om tidningen jag köpt. haha typiskt min mamma som säger
 
M - ja, men det var ju bra. Att du är så förståndig
J - ja, jag vet att jag är det
M - men kanske du har en bra bakgrund och föräldrar till att du är som du är oxå ?
J - varför då ? mina syskon är ju inte smarta som jag !
M - hahahahaha, gounge

tihi

ja, det var någonting mer jag skulle skriva men glömde bort. Så nu ska jag läsa lite på hemsidan ovanför sen lusläsa tidningen :D


xoxo

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0