20090209

tjohej, ja jag hinner inte uppdatera varje dag för jag förbereder inför BEC som komma skall och jobbar järnet ur mig. Lägger in lite info om vad BEC är så ni vet vad jag kommer att göra i stockholmia till helgen :) nu ska jag boka hotell och göra ett balansblad :)


Det är en grundutbildning i att coacha i ekonomiska frågor. Vi lär ut grundläggande coachning färdigheter samt specifikt att ta klienten igenom dess ekonomi.

Utbildningen är designad för de som redan har gått fördjupningsutbildningen - Ett rikare liv, och som vill fortsätta att jobba med ekonomicoachning för balansekonomis nya deltagare. Utbildningen genomförs tillsammans med några erfarna ekonomicoacher och handledare från balansekonomi. Efter utbildningen kan du coacha i balansekonomi. Du kan givetvis gå denna utbildning även om du inte ämnar att jobba med coachning i balansekonomi.

Utbildningen omfattar 3 heldagar. Vi går först 2 heldagar för att efter några veckor ha en dag med uppföljning och utvärdering.



Ha en bra dag,

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0