20080213

fredagen den 13onde och det stör inte mig :D

idag har det varit en mormor och johanna dag vi åkte tio imorse och kom hem halv två :)
myspys, tyvärr så var Traditionella Lennart död så vi skänker honom en tanke.

Garntjänst var första stoppet

sen paviljongen och morbacke`s  :) med go lunch och självklart en titt på pelagoner :) och lennart var tanken då :/

Wilma sötis ville låna mina glasögon, är vi inte lika så säg ;) tihi


har varit och ätit hos syrran och käkat med små tösarna och nu lyssnar jag på näcken med owe thörnqvist och taggar inför morgondagen och resterande helg. Men min planering går inte som den skulle, jag skulle sovit just nu på den här minuten :S halv 9.. men jaja, har gjort klart balansbladet, ska bara skriva ut det. Sen ska jag skriva kl 4/10 problem och fixa 4 nya sanningar :)
Det går fort, sen ska jag stryka pressveck på mina kostymbyxor för första ggn jag säger bara tur att det finns telefon så jag kan få proffsråd :D sen återstår bara matlådor för två dagar. Jag blir kvar i sthlm till söndag kväll men har datorn med mig och tänker försöka hinna blogga imorgon:) efter vi har varit ute och käkat. Ska faktiskt erkänna att jag är lite nervös, mailade och anmälde mig till klubbmötet nästaonsdag och frågade om jag var yngst på utbildningarna. Och jag kan påpeka att man måste gå fördjupningsutbildningen för att få gå coachutbildningen. Det här svaret fick jag ...


Hej Johanna.

Det finns platser kvar på klubbmötet, så meddela mig om du och mamma kommer. Ta med pappsen också :)

Du är yngst i fördjupningsutbildningen, och du lär bli van med det, för det är sällan att så unga människor tar tag i sådana frågor så tidigt. Super för dig, så grattis till det.

Kram

Pia








Så nervös behöver jag väl inte vara ? eller ?




Wish me luck


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0