så, ska vi ta upp det här igen ?

Nu har bloggen legat på hyllan ett bra tag, och det har faktiskt hänt några gånger att jag sagt... det är nu man skulle varit aktiv och bloggat, för det här vill man dela med sig av.
Men jao jag ska fundera på saken, för idag räcker det här...


Det tar någon minut att bli kär, en timme att tycka om någon och en dag för att älska någon. Låt inte utseendet styra kärleken, du kan bli vilseledd. Låt inte heller rikedom styra, den kan försvinna bort. Välj någon som får dig att le, det är allt som behövs för att lysa upp en mörk dag.

Dröm om det som du vill drömma om, res dit du vill resa och var den du vill vara, du har bara ett liv och en chans att göra alla de saker du vill göra.

När du föddes grät du och alla runt dig log. Lev ditt liv så att när du dör är det du som ler och alla andra som gråter.

Så strävar jag efter att leva mitt liv, hur vill du leva ditt?



/ Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0