20090816

tjolahopp, utgång igår vilket var mycket trevligt förutom att det var sjukt lite folk på krogen.. sov för sista gången på länge i min egna säng inatt..seg idag men har varit vaken sen halv 10 imorse och packat och haft kvalitetstid med min lillasyster :) hon har legat i min säng under täcket och skällt på mig om jag blivit för seg för en stund ! jao, hon kommer sakna mig tror jag.. hon har iaf sagt att hon inte tyckte att jag behövde flytta så många mil på en gång :) Jag kommer sakna dig oxå Julia, men ring mig. Minst 1 gång i veckan :D
jao och nu är jag på jobbet.. min sista natt här, känns konstigt. eller sista, vem vet jag kanske jobbar nåt dygn när jag kommer hem ? aja, ska bli skönt på ett vis oxå :)
Och imorogn väntas det packning hela dagen :) sen kl 02.00 drar vi Olsson :D så taggat ! så skönt det ska bli :)
Men nu måste jag lägga mig och göra listor för att underlätta morgondagen och jag skulle sova kl 9 ikväll men nu är den halv 11, suck ! aja vi hörs om 9 dagar när jag är "hemma" i Veinge :P

och för er som vill bli sugen på hur jag har det så kan ni kolla in www.spanienboende.eu  ;)

PUSS

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0