20081205

Såhär säger min födelsedag om mig !
Jag ryser när jag läser det, för jag vet att det är sant :) Det kommer!


WINNER ! Thats what you are and nothing can stop you from being one. You are destined to succeed in every undertaking. Everything for you is a child's play with the most obvious efforts. You are those skilled artists, who know where to use the fine strokes and where to make those deep impressions. You are flexible and adaptable which help you stay cheerful and happy all the time.


Ja, men om vi inte tar om min födelsedag utan om mitt hjärta så enligt ett test så är det lila och säger såhär.

A person with purle heart has a multi - faceted personality. Such people are usually full of desire and normally indulge in controlled passion. They make gentle drivers and show concern for others over self.

tänk på den texten när jag berättar här nedan vad jag vill göra med mitt liv!
 
Ja, jag har så bråttom jämt men nu tänkte jag ta mig tid att skriva lite iaf så ni får veta vad som händer med mig :)
När jag var liten sa jag att jag skulle bli lärare men coach och lärare är lite åt samma sak. Och personlig coach är vad jag vill bli, jag känner det jag vill jag vill jag vill, jag brinner för att hjälpa andra till framgång. Jag älskar problem och vill alltid lösa dom. När jag skulle välja gymnasie hade jag ingen aning om vad jag ville göra men när det skulle komma ett gäng och berätta om den nya linjen som skulle starta så kände jag så fort jag kom in i rummet att det där är mina blivande lärare. Och så vart det :)
Iallafalls å var det samma sak när jag lyssnade på Charlie för första gången i mitt liv så kände jag att det är det där jag vill, nu är det 2 veckor kvar på min första utbildning som jag berättat om tidigare. Alltså balansekonomis utbildning, vi hade inte kunnat fått någon bättre lärare än själva grundaren till företaget balansekonomi. Hon kan ju allt, Pia Nyholm vilken kvinna säger jag bara! Nu har jag även anmält mig till fördjupningsutbildningen i mars och ska anmäla mig till balansekonomicoaching utbildningen nästa vecka eller under helgen. Det känns så himla bra, jag har inte pengarna nu men när jag behöver dom så kommer dom fram! Så är det:)
Jag bröt ihop igår kväll efter kursen för den krockade med mammas 50 års firande i Spanien, men gullig som min älskade mamma är så säger hon att jag inte behöver följa med för hon vet hur mkt den här utbildningen betyder för mig. Hon är så snäll!
Men jag ringde till Pia och hon sa att det skulle lösa sig ändå så som det ser ut nu så kommer jag både få fira min mamma och gå utbildningen:) jag vill, jag vill, jag vill :)
Ja, det var väl bara det jag hade att säga för idag, vill tacka alla människor som säger sånna ärliga och positiva saker om mig, det stärker mig.
Nu ska jag kolla på fastigheter.
Imorgon ska jag göra läxan och datumsätta mina mål!
På söndag blir det sthlm med Pia, Charlie och en bra påverkansgrupp:D


Puss från en riktig klippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0