20081223

Imorgon är det julafton, ja det ska bli trevligt. Jag som har sagt att jag inte ska ha nå julklappar i år och har redan fått öppna 1 och fått från två olika jobb och så kom dom och knackade på dörren idag från nå fack och gav mig en chokladlåda :) jaja Skönt att vara ledig i några dagar sen (förhoppningsvis)
Jag har jobbat sjukt mkt nu de senaste dygnen, igår morse gick jag upp 04.15 och kom hem 18.30 sov 20.30 med <3 vid min sida :)
Gick upp 7 imorse, Albin kommer upp från mormors säng för han sov där och spyr.. ja jag hann lyfta in honom på toaletten iaf. Men det var nog inte magsjuka för han åt 7 mackor med korv på efteråt :) Tur var väl det så man inte ligger i magsjuka över julhelgen :)
Sen åkte jag snabbt till jobbet, hann inte ens borsta håret eller sminka mig vad är det för varumärke ??
Ja, men vi har varit hemma idag, drog in till stan på em sen var det tomtegröt och julskinka för hela slanten hemma hos m&p..
Nu har vi äntligen kommit hem, men en sak kan jag säga och det är att jag är inte vaken 1 minut senare än 22.00 :)
Det roligaste idag var att titta runt på hyreshus i hela vårat avlånga land och räkna på många intressanta :D Det var superkul, och guuud vad pengar det finns :)

GOD JUL PÅ ER ALLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0