20081220

Ja, det blev inte riktigt som jag tänkt mig med resan till sthlm. Dom vart sjuka därborta fick jag veta på söndagkvällen.. Jag som var så taggad, men jag taggar om för nästa resa det kommer att bli en iallafall :D Men jag återkommer om när :)
Måndagkvällen spenderade jag i Sandviken i en kyrka och kikade på min lillasyster och hennes lucia tåg :) Jag rös när vissa av dom sjöng :) Och så kom jag fram till att man klarar sig inte utan luciatåg:)
I torsdags var det kurs avslutning, det enda jag kan säga om den är att det var en utav dom bästa modulerna och maten efteråt var så otroligt trevligt :) Vi hade julklappsbyte, gissa vad jag fick ? ;)

Så jag kan skotta mig fram när jag dyker på hinder och sånt, men jag vet oxå en som har den att skotta pengar med. Det ska jag oxå göra snart :D tills dess får den hänga på väggen som en superbra display :) Min kära pappa tyckte att jag skulle ha den i bilen, för jag skulle sakna den om jag körde fast någongång ! Men tänk för att det kommer jag inte göra, den passar bättre på min vägg :D


Så otroligt trevligt och roligt vi hade den kvällen, och jag vill tacka allihopa för era erkännanden om mig  ;)
Jag vart så glad och speciellt min mamma och pappas<3
Jag älskar er mest på hela jorden !

Igår natt och inatt låg jag och planerade vart jag ska sätta mina fottramp någonstans..
Jag har så mycket ideér :) Det känns skönt!
Det som är jobbigt just nu är  att ingen annan utom jag fattar att det inte behövs några julklappar det enda som räknas är att vi har varandra! Jag känner verkligen det :) men alla tycker att jag är knäpp och dom säger att  jag har ju flyttat hemirfrån fast hem igen så det räknas inte att jag bor hemma, men so what ? jag vill inte ha några julklappar heller men det är inte så kul att höra .. - aa du har flyttat hem för att få julklappar - du är gammal så det räknas inte att du bor hemma .. blabla
Men nu gör vi såhär   - ta ner problemet , sopar ihop det, och kastar iväg !
Så var det med det !
Nu ska jag äta med familjen sen klä julgranen !

Tjingeling !

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0