20081213

Hej på er allihopa, är det någon som läser min blogg ? Lägg till en kommentar vetja så jag får se :)

Idag är det Lucia, men jag hinner nog inte se nån Lucia i år, ska på julbord ikväll när det är Lucia i kyrkan och på måndag ska min lillasyster ha i skolan men då är ju jag på Balansekonomi i Stockholm och när jag får vara där så kan jag då säga att jag klarar mig utan Lucia tåg och grejer, ( sången missar jag inte för min lillasyster sjunger hela tiden här hemma )
Jag börjar bli riktigt taggad till måndag faktiskt, jag ska ha så kul och ja, jag lovar att blogga om heeela dagen när jag kommer hem :)
Just nu sitter jag och gör min sista läxa genom utbildningen balansekonomi, tänkte bjuda på några av alla Resultat jag har fått :)


det vart lite smått, men på med brillorna så ser ni :D om inte, be om ett mail från mig :) jag ska skicka minst 50 stycken så :)
Idag lyssnar jag på en gammal skiva som jag lyssnade på den tiden jag spelade basket i 9an tror jag det var, men jag var tvungen att sätta på den för jag blir så koncentrerad av den och jobbar bra med den. Plus att jag drömde om basket inatt så jag får drömma tillbaka lite. Det är snart två årsen jag var tvungen att sluta, det känns tragiskt. Men nog om det, när jag blir riktigt bra så ska jag börja igen. Fast jag har börjat tveka lite om det är en bra påverkansgrupp att träna med, annars får jag väl flytta och börja någonannanstans :D

Nu ska jag fortsätta med läxan, men glöm inte att slänga in en kommentar ;)

Puss

Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

isabel :)

2008-12-17 @ 07:12:36
URL: http://isabelostblom.blogg.se/
Postat av: Ida :)

jag kikar :)

2008-12-20 @ 13:37:04
URL: http://idasaraelisabethbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0