20081209

Idag har jag gått igenom min to do lista! Jag är inte riktigt klar med 50&50 men jag är på en god väg :)
Jag har också gjort saker som inte stod på min to do lista,
halva min gaderobsvägg sitter det fasttejpade pengar på, alltså riktiga :) Det är väl bara ca 50 kr där nu men det kommer mer :) Så har jag gjort i ordning en alldeles speciell anslagstavla. Guld såklart, kanske 2 m * 1,5 m som jag har satt upp på väggen och satt fast mina datumsatta mål. Den är absolut inte klar än, men jag bjuder på ett litet smakprov. Ska fixa fler bilder som tillfredställer mig men som ni kanske ser så är det 1000kr sedlar på mitten och uppe i högra hörnet är min röda audi tt roadster! fast den syns inte på den här bilden ser jag :( Och en sak kan jag säga, det händer otroligt mycket i mitt liv år 2010 :) Det ser jag fram emot :D



yeah , som sagt inte klar ännu. Men jag lägger nog in en bild när den är klar. Nu är det jobb som väntas i ett dygn framåt :)

Puss

Golddigger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0