20081208

Yes, taggad som få!

Lördagkvällen bestod av party när dom kära kommit hem från aus, vi hade roligt !
Söndagmorgon tog vi bilen till Hagsta och hoppade in med dom andra "norrlänningarna" och riktade nosen mot Stockholm! Det var en otroligt givande dag, med träning, framtagning och massa feedback. Hemvägen kan vi säga att vi bildade ett dansbandsgäng som heter vi sex ! haha ska skriva ihop text jag till en superbra låt med ett superbra ämne :)

I morse klockan nio åkte jag till Gävle konserthus där jag mötte min coach Pamela, det var roligt.. lite tragiskt att det var sista gången men vi kommer ju ses mera. Sen till Sandviken och hjälpte mormor med hennes byxor och åt lunch med henne sen stressade jag iväg med henne till bussen och mig själv på synundersökning. Det var 2 par nya glasögon. Eller heter det ett par ? par är ju 2  ? ja, iallafall så bestämde jag mig för två olika bågar utan att ta hem dom till mina kära. Det är ju min egna vilja som spelarroll det är ju inte dom som ska bära mina nya investerarbrillor som jag ska kalla dom som var gröna &svarta:) dom hel svarta är mena affärsbrillor, dom ska vara en bit på väg till mitt mål:)
jaja, nog om det sen åkte jag tillbaka till Gävle och träffade Kamilla och hennes 2 söta :) Vi pratade, planerade och tyckte en massa. Var ner på stan en sväng, lånade böcker på bibblan och fikade :) det får vi göra om tycker jag :)
 Jag har börjat med att göra en to do lista varje dag. Ska nog gå och fråga mamma vart hon har den vita whiteboarden så kan jag hänga upp den här och se vad för resultat jag får varje dag och vilka jag får göra nästa dag istället :)

Morgondagens to do lista !

- Läxan på utbildningen 50 & 50
- kolla upp investeringen du pratade om
- frågor till Pia när jag ska dit och praoa
- datumsätta mina mål, MYCKET VIKTIGT.


Listan kommer att bli mycket längre under kvällen, spännande att se vad det blir för resultat av morgondagen.
Nu måste jag kila till mamma och fråga om  whiteboarden innan hon somnar!


Puss

Bruden med nya brillor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0