20081202

Nu var det sjukt längesen jag skrev, men det händer även så sjukt mycket. För att ta det lite snabbt så har jag sålt lägenheten och flyttat hem. Det tjänade jag stålar på, plus att jag har fått ett vikariat här i Ockelbo efter jul. Jag har utvecklats otroligt mycket på utbildningen som är superkul. Jag har anmält mig till fördjupningsutbildningen i mars. Det ser jag fram emot enormt! Men det som är mest taggat just nu är nog att jag ska få vara med mina "idol" Pia Nyholm och Charlie Söderberg en hel dag på deras kontor :D Ska bli så otroligt spännande, jag vill bli lika erfaren och kraftfull som Pia. Och jag vill att balansekonomi ska vara min påverkansgrupp. Jag har sökt och fått fram mitt personliga varumärke. Så otroligt roligt, jag har oxå rensat min garderob men inte en vanlig rensning utan jag tänkte som kronprinsessan Victora :D - hm, skulle hon sparat den här eller skulle hon köpt en ny när hon behövde ?  - hon hade köpt en ny! Så slängde jag nästan allt! Istället gick jag och köpte en kostym :D naaajs :D och  en ny jacka:) Kostymen ska jag ha när jag får vara på kontoret med dom :) kanske även på söndag om jag kommer till sthlm då, ska kolla med mamma vad det var :) och mina pengar ligger inte på hög, jag har gjort slut på allt och investerat med dom istället :) Nu ska jag räkna på lite fastigheter :)

Ha de bra, så får vi se när vi hörs nästa gång



www.betterglobe.com/8085


We grow great by dreams. All big men are dreamers. They see things in the soft haze of a spring day or in the red fire of a long winter's evening. Some of us let these dreams die, but others nourish and protect them; nurse them through bad days till they bring them to the sunshine and light which comes always to those who sincerely hope that their dreams will come true
                                         // Woodrow Wilson
xx

Risktagande Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0